Πέμπτη, 29 Απριλίου 2010

Επεισόδια στο Μπαγκλαντές


Εκατοντάδες εργαζόμενοι βγήκαν στους δρόμους της πρωτεύουσας του Μπαγκλαντές, Ντακά, διαμαρτυρόμενοι για τις απλήρωτες υπερωρίες στην εργασίας τους, αλλά και την απαίτηση για σταδιακή αύξηση των κατώτερων μισθών. Οι διαμαρτυρόμενοι συγκρούστηκαν με δυνάμεις της αστυνομίας, πετώντας τους κομμάτια από τούβλα.

Φιλοκυβερνητικοί εναντίον «κόκκινων»


Οι εντάσεις και τα επεισόδια στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης, Μπανγκόκ, φαίνεται να μην έχουν τέλος. Αυτή τη φορά τους δρόμους της πόλης δεν έχουν κατακλύσει μόνο οι «κόκκινοι διαδηλωτές», οι οποίοι απαιτούν από την κυβέρνηση να παραιτηθεί και να διεξαχθούν νέες εκλογές, αλλά οι δρόμοι γέμισαν και από χιλιάδες υποστηρικτές της κυβέρνησης που στρέφονται κατά των «κόκκινων διαδηλωτών» και ζητούν από την κυβέρνηση να λάβει σκληρά μέτρα προκειμένου να διαλύσει το σώμα των αντικυβερνητικών.

Επίθεση αυτοκτονίας στο Πακιστάν


Ένα κορίτσι κοιτάζει από το παράθυρο ενός λεωφορείου το σημείο εκείνο που σημειώθηκε βομβιστική επίθεση, στο βορειοδυτικό τμήμα του Πακιστάν. Πέντε νεκροί αστυνομικοί και δεκάδες τραυματίες είναι ο απολογισμός της επίθεσης αυτοκτονίας ανθρώπου που οδήγησε παγιδευμένο με εκρηκτικά αμάξι σε σημείο ελέγχου της αστυνομίας.

Νέα πολιτική στον τουρισμό

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ στην Τζακάρτα, την πρωτεύουσα της Ινδονησίας. Οχι δηλαδή ότι υπάρχει κάποια πραγματική αφορμή, κάποια γιορτή, κάποια παράδοση και τα παρόμοια. Της πλάκας είναι το «Καρναβάλι» αυτό, έτσι για τους τουρίστες. Μάζεψαν καμιά εκατοστή όμορφα κορίτσια, τα φόρτωσαν... φύλλα και φτερά για να χαζεύουν οι Ευρωπαίοι, οι Γιαπωνέζοι και οι Κινέζοι τουρίστες μαζί με τους γείτονες Αυστραλούς και τα έβαλαν να κάνουν βόλτες πέρα - δώθε σ’ ένα πάρκο. Κάπως έτσι φαντάζονται τη «νέα Ελλάδα» και οι Γερμανοί και με αντίστοιχο «τοπικό χρώμα» θέλουν να τους διασκεδάζουμε, όταν μας κάνουν τη χάρη και πατούν το πόδι τους στην Ελλάδα! Λέτε να καταντήσουμε έτσι;

Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010

Τρεις εκθέσεις στο Γενί Τζαμί εγκαινιάζονται στο πλαίσιο της PhotoBiennale

Τρεις εκθέσεις παρουσιάζονται στο Γενί Τζαμί, στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της PhotoBiennale 2010/ 21η Διεθνής Φωτογραφική Συνάντηση. Τα εγκαίνια θα γίνουν την Πέμπτη 29 Απριλίου στις 20:30 το βράδυ.
Οι εκθέσεις εντάσσονται στο γενικότερο θέμα «Τόπος» της φετινής PhotoBiennale και είναι:
Σειρά Ε, Τάρεκ Αλ-Γκουσέιν
Ένα ιδιαίτερο θέμα επιλέγει να φωτογραφίσει στη Σειρά Ε ο παλαιστινιακής καταγωγής δημιουργός Τάρεκ Αλ-Γκουσέιν: τις κυκλικές διασταυρώσεις που υπάρχουν στους δρόμους, σε διαφορετικές περιοχές στην έρημο.
Είναι τελικά οι κυκλικές διασταυρώσεις σημεία που θέτουν κάποια εμπόδια στην κίνηση ή προσφέρουν περισσότερη ελευθερία με τον τρόπο που λειτουργούν; Μάλλον και τα δύο, απαντά ο δημιουργός.
Τοποθετώντας την ανθρώπινη παρουσία σε κάθε κυκλική διασταύρωση που φωτογραφίζει, με την πλάτη γυρισμένη προς εμάς, ο δημιουργός επιχειρεί να διερευνήσει πώς το άτομο επηρεάζει και ταυτόχρονα επηρεάζεται από το χώρο γύρω του.
The space between us, της Σάρα Βαν Μάρκε.
Μπορεί να βρει θέση το ανθρώπινο σώμα σε ένα σύγχρονο αστικό τοπίο; Και πώς το ανθρώπινο σώμα με την οργανική του μορφή εντάσσεται σ’ ένα γεωμετρικά σχηματισμένο, αρχιτεκτονικό περιβάλλον; Σε τέτοιου είδους ερωτήματα επιχειρεί να απαντήσει η δημιουργός με μια σειρά εικόνων, στις οποίες τοποθετεί και τον εαυτό της.
Στο έργο της φέρνει σε ευθεία αντιπαράθεση το σώμα της με το οικοδομημένο τοπίο και θέτει ερωτήματα για τη σχέση του ανθρώπου με αυτό.
Στους χώρους που φωτογραφίζει η ανθρώπινη παρουσία μοιάζει να είναι τόσο μικρή και «ακατάλληλη» να ενταχθεί εκεί, που είναι λες και αυτού του είδους οι κατασκευές δρουν σαν φουτουριστικά ρομπότ ενάντια στο δημιουργό τους, τον άνθρωπο. 
Courtesy: Outlandish Photography
Unsettled, Ιζαμπέλ Πατέερ
Η δημιουργός Ιζαμπέλ Πατέερ αποτυπώνει σε μια σειρά φωτογραφιών τις αλλαγές που υφίσταται η περιοχή κοντά στο βελγικό χωριό Doel, καθώς και πορτρέτα νεαρών κατοίκων του χωριού. Χωρίς να προσεγγίζει το θέμα της με καθαρά ντοκουμενταρίστικο τρόπο, εστιάζει στις επιπτώσεις της εκβιομηχάνισης και της επίδρασης του ανθρώπου πάνω στο φυσικό περιβάλλον για χάρη της προόδου.
Οι εκθέσεις διοργανώνονται σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Νεολαίας του Δήμου Θεσσαλονίκης και το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης στο Γενί Τζαμί (Αρχαιολογικού Μουσείου 30, τηλ. 2310 857.978).
Θα διαρκέσουν έως τις 9 Μαΐου.
Ώρες λειτουργίας: Τρ.-Παρ. 10:00-14:00 και 18:00-21:00, Σαβ. 18:00-21:00, Κυρ. 10:00-14:00.
Το in.gr είναι χορηγός επικοινωνίας της PhotoBiennale 2010.

Πέμπτη, 22 Απριλίου 2010

Ποδηλατική καραµπόλα

Ακόµη και αν µια καραµπόλα στην ποδηλασία είναι ασυνήθιστο θέαµα, αποδεικνύεται ότι και οι καλύτεροι ποδηλάτες υποκύπτουν στη µοίρα των εποχούµενων: καµιά φορά τρακάρουν, µε αποτελέσµατα που είναι κάτι περισσότερο από εµφανή στη φωτογραφία. Η καραµπόλα σηµειώθηκε στην κλασική κούρσα La Fleche Wallonne στο Βέλγιο, που ξεκινάει από το Σαρλερουά και καταλήγει στο µεσαιωνικό χωριό Ηuy. Το σηµείο εκκίνησης απέχει από τον τερµατισµό 198 χιλιόµετρα. Καθώς απέµεναν περίπου 80 χιλιόµετρα έως το τέλος, το λάθος ενός ποδηλάτη ήταν αρκετό για να στεί λει αρκετούς συναθλητές του στο έδαφος. Κάποιοι από αυτούς κατέληξαν στο νοσοκοµείο µε σπασµένες µύτες, σαγόνια και αµυχές στο πρόσωπο. Η υπόλοιπη ιστορία της κούρσας γράφτηκε από τον νικητή, τον Αυστραλό Κάντελ Εβανς.

Η ασπρόμαυρη ιστορία περνάει στο μουσείο

ΦωτογραφίαΦωτογραφίαΤης Εφης Φαλίδα  
Φωτογραφία Η «φωτοδημοσιογραφία» του διάσημου μετρ, που άδραχνε τη στιγμή αποτιμάται ως κομμάτι της σύγχρονης τέχνης στο περίφημο μουσείο της Νέας Υόρκης
Στον κατάλληλο τόπο, την κατάλληλη στιγμή. Αυτήν την αίσθηση του timing είχε ο Ανρί Καρτιέ-Μπρεσόν κι έγραψε με τις φωτογραφίες του ιστορία. Η μάλλον κατέγραψε τα μεγάλα γεγονότα του 20ού αιώνα δημιουργώντας το πλαίσιο της «φωτοδημοσιογραφίας» την οποία επινόησε και ανέπτυξε με τους συνιδρυτές φίλους του φωτογράφους του πρακτορείου Μagnum.
Το 1948 ο Ανρί Καρτιέ-Μπρεσόν ταξίδεψε στην Ινδία για να φωτογραφίσει τον Μαχάτμα Γκάντι μετά την απεργία πείνας με την οποία διαμαρτυρόταν για τις βιαιότητες μεταξύ ινδουιστών και μουσουλμάνων. Μία ώρα μετά τη φωτογράφιση ο Γκάντι δολοφονείται από έναν φανατικό ινδουιστή. Ο Καρτιέ-Μπρεσόν φωτογραφίζει τις επόμενες ημέρες: τον Νεχρού να ανακοινώνει τον θάνατο του Γκάντι, τις ορδές των θλιμμένων Ινδών, την πυρά της σορού, το σκόρπισμα της στάχτης του στον Γάγγη. Οι φωτογραφίες του δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό «Life» κι εκτίναξαν την καριέρα του ήδη διάσημου σαραντάχρονου τότε φωτογράφου.
Σε μία εποχή που ο κόσμος δεν είχε την αμεσότητα της ενημέρωσης από την οθόνη της τηλεόρασης ή του υπολογιστή του, οι φωτογραφίες του Ανρί Καρτιέ-Μπρεσόν λειτουργούσαν ως το παράθυρο στον κόσμο για να μεταδίδονται τα παγκόσμια γεγονότα. Η διακήρυξη ανεξαρτησίας της Ινδίας, η Κίνα των ΄40s, η Ρωσία των ΄50s αποτυπώθηκαν στις φωτογραφίες του.
Αυτήν την πτυχή υπογραμμίζει η έκθεση φωτογραφίας στο μουσείο της Νέας Υόρκης ΜoΜa «Ηenri Cartier-Βresson: Τhe Μodern Century» καθώς και η έκδοση που τη συνοδεύει. Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη αναδρομική έκθεση του γάλλου φωτογράφου που διοργανώνει αμερικανικό μουσείο. Οι 300 φωτογραφίες που εκτίθενται καλύπτουν το διάστημα 1929-1989. Πολλές από αυτές παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο κοινό και προέρχονται από τη συλλογή του Ιδρύματος Καρτιέ-Μπρεσόν που άρχισε να λειτουργεί το 2002.
Ο Καρτιέ-Μπρεσόν καταγόταν από εύπορη οικογένεια. Και οι δύο γονείς του είχαν πύργους καθώς και τη βοήθεια αγγλίδας γκουβερνάντας για την ανατροφή των παιδιών τους. Ο πατέρας του ήταν βιομήχανος της γαλλικής υφαντουργίας και η μητέρα του ήταν άμεση απόγονος της Σαρλότ Κορντέ. Της αριστοκράτισσας που μαχαίρωσε τον επαναστάτη Ζαν-Πολ Μαρά στο μπάνιο του (σ.σ. σκηνή που ζωγράφισε ο Ζακ-Λουίς Νταβίντ το 1793).
 Στα 14 του ο Καρτιέ-Μπρεσόν συνειδητοποιώντας το κουκούλι μέσα στο οποίο μεγάλωνε έγραψε σε έναν από τους χρυσοποίκιλτους καθρέφτες των μπάνιων της οικίας Καρτιέ-Μπρεσόν: «Από πού προέρχονται τα χρήματα;». Για να δώσει απάντηση στον εαυτό του μετά τις καλές σπουδές του στο Κέιμπριτζ, άρχισε να συναναστρέφεται τους καλλιτεχνικούς και λογοτεχνικούς κύκλους του Παρισιού του Μεσοπολέμου και να εκτίθεται στις πρωτοποριακές ιδέες των σουρεαλιστών σχετικά με τα όνειρα, τις συμπτώσεις και τον κομμουνισμό.
Με αυτά τα εφόδια βρέθηκε νέος στις γαλλικές αποικίες της Αφρικής να ανταλλάσσει την καραμπίνα του σαφάρι με τη φωτογραφική Leica. Την οποία από τότε θα έχει στη δεξιά τσέπη του καλοραμμένου σακακιού του για να τη βγάζει ανά πάσα στιγμή ώστε να μη χάνει κανένα στιγμιότυπο. «Παραμόνευα στους δρόμους όλη μέρα, αποφασισμένος να συλλάβω τη ζωή. Να την αδράξω την ώρα της δράσης», είχε γράψει στο σημειωματάριό του. «Αυτό που χρειάζεται ένας φωτογράφος είναι να παραμένει υπομονετικός και ανοιχτός στο τυχαίο συμβάν».

Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010


postheadericon To Miss Internet Face στο Ξενοδοχείο Melia Athens

To Miss Internet Face, o μεγάλος  διαδικτυακός διαγωνισμός ομορφιάς θα γίνει στις 12 Μαίου στην Αθήνα, όπου η αρχαία ιστορία συναντά τη ζωντάνια μιας από τις πιο συναρπαστικές πόλεις της Ευρώπη.




Η  θρυλική ελληνική φιλοξενία συμπληρώνει τη φήμη του Sol Meliá του ξενοδοχείου που επιλέχτηκε για να γίνει στο ανακαινισμένο  Meliá Αθήνας o διαγωνισμός με την συμμετοχή υποψηφίων  απ΄ όλη την Ελλάδα, ανεξάρτητα από καταγωγή.

Στο ξενοδοχείο Meliá Αθήνας,  μπορείτε να απολαύσετε μια αξέχαστη διαμονή κατά την τελευταία αστική όαση μέσα στην πόλη.

Με την Ακρόπολη και το Λυκαβηττό ως φόντο στην καρδιά της ελληνικής πρωτεύουσας την Αθήνα, το  Meliá προσφέρει αξεπέραστη πολυτέλεια 5-αστέρων.

Στον τελευταίο όροφο, όπου θα γίνει ο διαγωνισμός υπάρχει η  εξωτερική πισίνα, pool bar και εστιατόριο με εκπληκτική θέα των ιστορικών μνημείων .

Το  roof  garden είναι ανοιχτό κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών, ενώ το ξενοδοχείο διαθέτει και ένα σύγχρονο κέντρο ευεξίας με εξοπλισμό καρδιαγγειακής άσκησης, κάνοντας το ξενοδοχείο ιδανικό για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή.

Το Meliá Αthens βρίσκεται στην γωνία των οδών Χαλκοκονδύλη   και Πατησίων και το Τηλ: είναι (0030) 210 3320100 - Fax: (0030) 210 3320200 @ Solmelia.com melia.melia.athens

Τρίτη, 20 Απριλίου 2010

Το Μουντιάλ των Ρομπότ


Ο διαγωνισμός αυτός λέγεται RoboCup, που είναι σύντμηση των λέξεων Παγκόσμιο Ποδοσφαιρικό Ρομποτικό Πρωτάθλημα. Εγκαινιάστηκε το 1997, γίνεται κάθε χρόνο και έχει στόχο την προώθηση της έρευνας και την εμβάθυνση της γνώσης για την τεχνητή ευφυΐα. Δεν πρόκειται για κάτι εντελώς θεωρητικό:

υπολογίζεται ότι στα μέσα του 21ου αιώνα μια ομάδα απολύτως αυτόνομων ανθρωποειδών, ακολουθώντας τους επίσημους κανονισμούς της FΙFΑ, θα αγωνιστεί στον «τελικό των τελικών» εναντίον της ομάδας που θα έχει κατακτήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο. Εδώ βλέπουμε τα ρομπότ στο Μαγδεμβούργο της Γερμανίας να διεκδικούν την πρόκριση για τον τελικό, που φέτος θα διεξαχθεί στη Σιγκαπούρη από τις 19 ώς τις 25 Ιουνίου. 

«Τρυπώσαμε» στη φωτογράφηση της Κοκκίνου

Έχοντας αφήσει πίσω τον χωρισμό από τον Παναγιώτη Βασιλειάδη και με άκρως καλοκαιρινή διάθεση, η Έλλη Κοκκίνου φωτογραφήθηκε για γνωστό μηναίο περιοδικό και το star ήταν εκεί!

Φανερά ανανεωμένη, η δημοφιλής τραγουδίστρια πόζαρε (και) με μαγιό στο roof garden μεγάλου ξενοδοχείου και με την Αθήνα στα... πόδια της.

Μετά την κυκλοφορία των δύο νέων τραγουδιών της, «Όντως» και «Αποχωρώ», η Έλλη συζητά για εμφανίσεις στη Θεσσαλονίκη και μια καλοκαιρινή περιοδείαανά την Ελλάδα.

Τόσο με απλό λουκ, όσο και με μαγιό, η Έλλη ετοιμάζεται για ακόμα μία φορά να αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις μέσα από μια άκρως θηλυκή φωτογράφηση που θα έχουμε στα χέρια μας στα τέλη του μήνα.



Δευτέρα, 19 Απριλίου 2010

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ... στη Μύγα


Την Πέμπτη 22 Απριλίου, εγκαινιάζεται η έκθεση φωτογραφίας  της Ρούλας Βλάχου με τίτλο “Έξω – Εγώ, ExternalSelf, την στιγμή που οι 9ΜΜ, θα σκορπίζουν τις δυνατές και μεστές μουσικές τους στο χώρο. Είναι η στιγμή που το σύγχρονο φωτογραφικό βλέμμα , φλερτάρει με τη σύγχρονη ροκ άποψη.

ΕΞΩ-ΕΓΩ EXTERNAL-SELF

Άνθρωποι.
Η εικόνα μας. Αυτή που βλέπουμε, που δείχνουμε.
Τα ρούχα και τα εκάστοτε αντικείμενα που χρησιμοποιούμε για να παίξουμε ένα ρόλο στη σκηνή της πραγματικότητας, του κόσμου.
Η εικόνα με την οποία προσεγγίζουμε τους γύρω μας. Αυτή που πρώτη κυριαρχεί στον κάθε διάλογο μεταξύ μας. Αυτή  που κρύβει η διαφωτίζει ενίοτε τη διάθεση μας. Αυτή που μιλά πρώτη για την εξωτερική μας προσωπικότητα.
Εικόνες ανθρώπων χωρίς αυτούς, δίχως τα σώματα τους. Η εικόνα τους μέσα από τα ρούχα τα οποία είναι κατασκευασμένα από χαρτί και από καθημερινά αντικείμενα.

9ΜΜ

Ανερχόμενη και πολλά υποσχόμενη, ελληνική ροκ μπάντα, έχει στο ενεργητικό της σημαντικές εμφανίσεις σε πραγματικά ζωντανούς Αθηναϊκούς χώρους, ενώ πρόσφατα  ολοκλήρωσε το πρώτο τους επίσημου video clip.
Πάθος, ενέργεια, δυναμισμός, αλλά και έντονη κοινωνική ανησυχία είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις ζωντανές εμφανίσεις των 9ΜΜ, με αποτέλεσμα να γίνονται πάντα συναρπαστικές.
Τα μέλη των 9ΜΜ έχουν μακροχρόνια παρουσία στα μουσικά πράγματα της χώρας απαριθμώντας πολλές συμμετοχές σε ροκ συγκροτήματα και συνεργασίες με σημαντικά ονόματα της ελληνικής μουσικής σκηνής.

Μια διαφορετική βραδιά, στην καρδιά της Αθήνας, που δεν πρέπει να χάσει κανείς.

Τρίτη, 6 Απριλίου 2010

Ο θάνατος του ποταμού


Πρόκειται ουσιαστικά για έναν μύθο. Πηγάζει από το Θιβέτ και φτάνει στην πόλη Χο Τσι Μινχ του Βιετνάμ, διαρρέοντας συνολικά έξι χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας και καλύπτοντας απόσταση 4.900 χιλιομέτρων. Σε αυτόν ζουν 1.500 είδη ψαριών. Κι όμως, ο ποταμός Μεκόνγκ πεθαίνει. Από τότε που η Κίνα άρχισε να κατασκευάζει φράγματα στην επαρχία Γιουνάν, 65 εκατομμύρια άνθρωποι που εξαρτώνται από τον ποταμό για την ύδρευση, τη διατροφή και τη μεταφορά τους βρίσκονται σε απόγνωση. Για να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες σύνοδος στο Χουά Χιν της Ταϊλάνδης στην οποία μετέχουν η χώρα αυτή, η Καμπότζη, το Λάος και το Βιετνάμ. Οι Καμποτζιανοί της φωτογραφίας που ποτίζουν τα άλογά τους κοντά στο χωριό Χπορπ, 22 χλμ. βορείως της Πνομ Πεν, ελπίζουν σε καλύτερες ημέρες.

Κυριακή, 4 Απριλίου 2010

Η Demi Moore και η... καμηλοπάρδαλη

Σε «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» μεταμορφώθηκε η Demi Moore για τις ανάγκες της φωτογράφησης γνωστού περιοδικού. Μάλιστα, δεν δίστασε να ποζάρει ακόμα και με μία... καμηλοπάρδαλη!

Η 47χρονη ηθοποιός πόζαρε για το τεύχος Απριλίου του περιοδικού «Harper’s Bazaar» και από την κουβέντα δεν θα μπορούσε να λείψει η σχέση της με τον 15 χρόνια νεότερό της Ashton Kutscher.

«Να με αποκαλείτε πούμα, όχι κούγκαρ», δήλωσε η Demi, κάνοντας σαφή αναφορά στην ορολογία για τις γυναίκες που έχουν ερωτική σχέση με κατά πολύ μικρότερους άνδρες. Μάλιστα, είπε πως το να αποκαλείς μια γυναίκα «κούγκαρ» κατάντησε πλέον κακόγουστο!

Όπως είπε, η σχέση της με τον Ashton είναι συναρπαστική: «είναι σαν να συναντάς τον ίδιο άνθρωπο κάθε φορά και, όμως, να είναι σαν να τον γνώρισες μόλις τώρα», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι από την αρχή κατάλαβε πως οι δυο τους θα έχουν διάρκεια.

Πάντως, παρά την ηλικία της, παραμένει πραγματικά όμορφη, γοητευτική και σέξι.

Για τις ανάγκες της φωτογράφησης, η 47χρονη σταρ χόρεψε με εκατοντάδες κόκκινα μπαλόνια, πόζαρε ανάμεσα σε τεράστιες μπάμπουσκες και... τάισε μια καμηλοπάρδαλη ανεβασμένη σε ανεμόσκαλα!


Δείτε την φωτογράφηση της ηθοποιού!
Reblog this post [with Zemanta]

Πέμπτη, 1 Απριλίου 2010

Αυγά γίγαντες, παιδιά «νάνοι»

Φωτογραφία
Μόλις χθες δεν γράφαμε πως τα σοκολατένια πασχαλινά αυγά κάνουν καλό στην καρδιά και τα αγγεία; Γράφαμε. Δεν διαπίστωσαν Γερμανοί ειδικοί ύστερα από έρευνα ότι μισό σοκολατένιο αυγό την εβδομάδα μειώνει την πίεση, άρα, και τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού;
Διαπίστωσαν. Ε, το «ΚΛΙΚ» της ημέρας είναι η απόδειξη πως έχουν γνώση οι φύλακες- κι ας είναι σίγουρο πως η μικρή Πολωνέζα που πρωταγωνιστεί δεν έχει ιδέα τι είναι η πίεση. Η χαρά της για τα αυγά που κοσμούν το μεγαλύτερο Πασχαλινό Καλάθι της Πολωνίας, στο Κονσταντίνοφ Λότζκι, ούτε κρύβεται ούτε μετριάζεται από το γεγονός πως δεν είναι σοκολατένια, αλλά απλώς ζωγραφισμένα με γκραφίτι. Αφού ξέρει τι την περιμένει στο σπίτι: ένα πελώριο σοκολατένιο αυγό, το οποίο δύσκολα θα πειστεί να καταναλώσει σταδιακά σε διάστημα δύο εβδομάδων!

«Στη ζούγκλα εκτέλεσαν τον γιο του Έρολ Φλιν»

TΗΕ ΙΝDΕΡΕΝDΕΝΤ Του Αndrew Βuncombe
Η ζωή του Σον Φλιν ως πολεμικού φωτογράφου δεν είχε χολιγουντιανό τέλος. Εξαφανίστηκε στην Καμπότζη και, σαράντα χρόνια μετά, δύο ερευνητές υποστηρίζουν ότι βρήκαν το λείψανό του. Το DΝΑ μπορεί να λύσει το μυστήριο.
Φωτογραφία
O γιος του αυστραλοαμερικανού γόη του κινηματογράφου Έρολ Φλιν δοκίμασε και αυτός για λίγο την ηθοποιία, αλλά το πάθος του ήταν η φωτογραφία. Και φαίνεται πως τον οδήγησε στον θάνατο όταν βρέθηκε στην Ινδοκίνα για να καλύψει τους αιματηρούς πολέμους της Αμερικής. Την ερχόμενη εβδομάδα κλείνουν σαράντα χρόνια από τότε που ο Σον Φλιν και ένας άλλος δημοσιογράφος, ο Ντέινα Στόουν, εξαφανίστηκαν χωρίς να αφήσουν ίχνη αφού ξεκίνησαν για ένα εχθρικό φυλάκιο που βρισκόταν νοτιοανατολικά της Πνομ Πενχ. Ιατροδικαστικά τεστ DΝΑ πρόκειται να γίνουν τώρα σε λείψανα που ξεθάφτηκαν στην ύπαιθρο της Καμπότζης από δύο ερασιτέχνες «κυνηγούς οστών», οι οποίοι ισχυρίζονται ότι έλυσαν τελικά το μυστήριο γύρω από την τύχη των δύο ανδρών, οι οποίοι περιλαμβάνονται στους 36 δημοσιογράφους που έχασαν τη ζωή τους στον πόλεμο στην Καμπότζη. Τα λείψανα εστάλησαν στη Διοίκηση του Πενταγώνου για τους Αιχμαλώτους και τους Αγνοουμένους (JΡΑC) στη Χαβάη για να γίνουν τα τεστ.
Οι διαμάχες
Η πιθανή ανακάλυψη του λειψάνου του Σον Φλιν, ο οποίος ήταν 28 χρονών όταν εξαφανίστηκε, προκαλεί διαμάχες. Όχι μόνο οι δύο άνδρες που έκαναν την ανακάλυψη επιδιώκουν να πουλήσουν την ιστορία τους σε όποιον πληρώσει περισσότερα, αλλά διατυπώνονται και κατηγορίες ότι η ανασκαφή δεν έγινε όπως έπρεπε να γίνει. Ο Βρετανός Κιθ Ρόδεραμ και ο γεννημένος στη Σκωτία Αυστραλός
Φωτογραφία
Ντέιβιντ Μακμίλαν παρέδωσαν τα λείψανα στις αμερικανικές αρχές στην Καμπότζη πριν από δύο εβδομάδες. Τον τόπο της ανασκαφής στην επαρχία Καμπόνγκ Τσαμ της Ανατολικής Καμπότζης είχε υποδείξει ένας ντόπιος που ισχυρίζεται ότι υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας της εκτέλεσης ενός ψηλού, ξανθού ξένου. Ο μάρτυρας λέει πως ο ξένος υποχρεώθηκε να σκάψει ο ίδιος τον τάφο του πριν ξυλοκοπηθεί μέχρι θανάτου. Ο «Ιντιπέντεντ» ήλθε σε επαφή με τον κ. Ρόδεραμ, ο οποίος διευθύνει έναν ξενώνα στη Σιχανουκβιλ, αυτός όμως αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις για την ανακάλυψη, λέγοντας ότι θα πει όλη την ιστορία «σε όποιον πληρώσει περισσότερα». Ο Μακμίλαν υποστήριξε πως η έρευνά τους, που διήρκεσε τέσσερις μήνες, χρηματοδοτήθηκε εν μέρει από την ετεροθαλή αδελφή του Φλιν. Ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο έγινε η ανασκαφή επικρίθηκε από τον βρετανό φωτογράφο Τιμ Πέιτζ, ο οποίος δήλωσε ότι έγινε ερασιτεχνικά και πως πιστεύει ότι και άλλοι ξένοι δημοσιογράφοι μπορεί να έχουν εκτελεστεί και θαφτεί στον ίδιο τάφο. «Δεν ήταν μια ιατροδικαστική ανασκαφή, χρησιμοποίησαν εκσκαφέα», δήλωσε ο 64χρονος Πέιτζ, ο οποίος ζει στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας και πέρυσι είχε κάνει ανασκαφή στον ίδιο χώρο.

Miss Émigré και στην Ελλάδα

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα οργανώνεται ο διαγωνισμός Miss Émigré, από την εταιρεία DEAL. Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος γυναίκες μετανάστριες, ανεξάρτητα από την καταγωγή τους.

Ο διαγωνισμός θα γίνει στα τέλη Ιουνίου και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να στείλετε στο e-mail stavrosalatasyahoo.com μαζί με δύο φωτογραφίες σας μια ολόσωμη και μία προσώπου. 

Η DEAL διοργανώνει στην Ελλάδα τους διαγωνισμούς "Miss Europe Face", "Miss Body", "Model of the World","Miss Internet Face","Miss Tourism Europe","Miss Universe","Miss Bikini Europe", "Model of the Universe", "Miss Tourism World", "Miss Bikini World"

Για περισσότερες πληροφορίες 210 8223.055

Ασπρόµαυρα πάρκα

Το έργο του Αµερικανού φωτογράφου Άνσελ Άνταµς – γνωστός για τις ασπρόµαυρες φωτογραφίες τοπίων και εθνικών πάρκων των ΗΠΑ – ξεδιπλώνεται στην έκθεση που φιλοξενείται στο Μουσείο Μπενάκη (Πειραιώς 138 και Ανδρονίκου) έως 20 Απριλίου. Τις 72 πρωτότυπες εκτυπώσεις, που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, τις επέλεξε ο ίδιος τα τελευταία πέντε χρόνια της ζωής του – πέθανε το 1984 – ως αντιπροσωπευτικές της δηµιουργίας του. Και τις παρέδωσε στη φροντίδα της κόρης του Αν Άνταµς Χελµς. Ο Άνσελ Άνταµς άλλαξε την καθιερωµένη αντίληψη που ήθελε τις φωτογραφίες να µοιάζουν µε ζωγραφικά έργα και έφερε την αυτούσια αποτύπωση της πραγµατικότητας από τον φακό, τη λεγόµενη «καθαρή» φωτογραφία. Υπήρξε ιδρυτικό µέλος της οµάδας f/64, µε σκοπό τη διάδοση της ιδέας της άψογα τυπωµένης «καθαρής» φωτογραφίας.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...